Escoles del Centre – 2016/2017

Data: 5 d'agost de 2016

Les Escoles de Dansa, Teatre, Idiomes, Música, Lletres i Arts plàstiques són una part fonamental del Centre de Lectura, és per aquest motiu que un any més presentem la seva oferta formativa -en aquest cas- per al curs 2016-2017.

Si voleu formar part de l’Escola de Dansa, us recordem que recentment hem publicat ofertes especials per al proper curs (no acumulables). Consulteu o descarregueu l’oferta d’Escoles del Centre 2016-2017:

Portada del programa d'Escoles del Centre pel curs 2016-2017

Dades importants referents a l’Escola de Dansa:

Dates de matrícula
Alumnes preinscrits (pendents de confirmar disciplines):
Dia 12 de setembre de 17:30 a 20:00
Entrevista amb els professors per assessorament:
Del 13 al 28 de setembre, de 17:30 a 20:00

Inici de curs
A partir del 15 de setembre s’inicien les classes per a tots/es els alumnes des de 1r de primària en totes les disciplines (preus especials).

Classes de prova
El 28, 29 i 30 de setembre hi haurà classes de prova per als alumnes de 3 a 5 anys en iniciació de la dansa clàssica, dansa espanyola i dansa jazz.

Condicions generals de matriculació

Destinataris
Per a matricular-se en els cursos de les Escoles del Centre de Lectura de Reus cal ser soci de l’entitat o ser fill/a, menor de 23 anys, d’una persona associada.

Documentació prèvia
Cal complimentar el full d’inscripció facilitat als alumnes pels professors de cada escola, o a la pròpia secretaria del Centre. Quan s’hagi de limitar el nombre de places per excés de demanda, es respectarà l’ordre d’inscripció.

Notes
La direcció d’Activitats Acadèmiques del Centre es reserva el dret de modificar els horaris i l’estructura dels cursos i/o suprimir-los quan no hi hagi un nombre mínim de persones matriculades o d’assistents. La matrícula en un curs no es considerarà totalment confirmada fins que s’hagin abonat les taxes corresponents.

Consulteu totes les notícies