Preinscripcions per al curs 2016-2017

Data: 9 de juny de 2016

Imatge del díptic de preinscripcions 2016-2017 de l'Escola de DansaL’Escola de Dansa del Centre de Lectura obre la convocatòria de preinscripcions per al curs 2016-2017. Com a novetats s’han previst importants descomptes tant en les matrícules d’estiu com en les de setembre, així com altres descomptes i avantatges per  a alumnes nous o per als més petits, ampliant també el premi a la fidelitat per als que ja són alumnes de l’Escola de Dansa.

Pel que fa a les especialitat impartides, aquest nou curs n’hi haurà dues de noves, Zumba i Hip Hop, que s’afegiran a  les habituals: dansa clàssica, dansa clàssica espanyola, dansa jazz, dansa contemporània, funky i les classes de manteniment que són elasticitat i gimnàstica.

L’Escola de Dansa del Centre de Lectura va ser fundada l’any 1948 i és una escola  autoritzada pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya des del 3 de febrer del 2000. Entre els avantatges d’aquest reconeixement hi trobem que els alumnes que imparteixin més de 5 hores de classe a la setmana poden sol·licitar l’exempció d’educació física a la seva escola o institut.

A més de la tasca pedagògica, l’Escola de Dansa organitza altres activitats docents com ara cursets, tallers monogràfics, sortides en grup per  veure espectacles de dansa, representacions… Així com altres projectes que apropen la dansa a les escola com ara el projecte La Pe i el Cordi amb cinc escoles reusenques inscrites i amb la participació de més de 500 alumnes. També destaquem el conveni amb el Reus Deportiu que apropa  la Dansa als  grups de patinatge i gimnàstica rítmica d’aquest club esportiu.

A més, pel fet que l’Escola de Dansa forma part del Centre de Lectura, els alumnes poder gaudir més enllà de les seves classes de dansa de tot un seguit d’interessants serveis com ara la utilització de la biblioteca, videoteca, préstec de llibres, vídeos i dvd’s, sales d’estudi, etc.

Díptic de preinscripcions 2016-2017 de l’Escola de Dansa:

Díptic de preinscripcions 2016-2017 de l'Escola de Dansa