Pluja de Sons

Data: 3 de maig de 2016

Ja us ho vam avançar el passat 23 d’abril (notícia sobre el Flashmob a Reus). Així doncs, a continuació trobareu el vídeo Pluja de Sons, que ha comptat amb la col·laboració de l’Escola de Dansa amb part de la coreografia, així com l’entrenament dels 1000 alumnes que van omplir la Plaça del Mercadal de Reus.

Una Cançó de PeTaCa
Música: David Melgar
Lletra: Gibert d’Artze

Des del CdA Pau Casals estan duent a terme un projecte on els agradaria que participéssiu tots els centres educatius de Catalunya que creieu que la música és un element importantíssim i bàsic per l’educació dels nostres alumnes.

La seva intenció és explicar novament al món, que estimen la música, que és indispensable pel dia a dia, que ens acompanya en molts moments importants de la vida i volen que continuï sent indispensable en l’educació dels nostres infants.