Matrícules i oferta formativa curs 2017-2018

Data: 6 de setembre de 2017

El dia 12 de setembre comença el període de matrícules al Centre de Lectura i, com cada any, els professors es posen a la vostra disposició per donar-vos informació i assessorament en el procés de matriculació. Cada escola determina els dies i els horaris  en què us podeu apropar al Centre. En concret, l’Escola de Dansa us atendrà:

• Alumnes preinscrits a confirmar disciplines: 12 setembre de 17.30h a 20.00h.
  • Matrícules i assessorament general: del 13 al 29 de setembre de 17.30h a 20.00h.

Documents importants

A continuació posem a la vostra disposició tot un seguit de documents importants que podeu consultar. Alguns s’hauran d’omplir i entregar en cas que us matriculeu a l’Escola:

Oferta formativa

El Centre de Lectura ha publicat el programa de les Escoles pel curs 2017-2018, que podeu consultar i descarregar mitjançant el següent enllaç: programa de les Escoles (curs 2017-2018). Hi trobareu totes les disciplines i modalitats que ofereix el Centre de Lectura i –evidentment– l’oferta formativa de l’Escola de Dansa.

Ens veiem aviat!

Consulteu totes les notícies