Vídeo del Festival de Fi de Curs 2019

Data: 25 de juliol de 2019

Ja teniu disponible el vídeo del Festival de fi de curs 2019 que l’Escola de Dansa del Centre de Lectura va representar al Teatre Bartrina els dies 6, 7 i 8 de juny.

El vídeo està disponible amb descàrrega directa des de Google Drive:

→ Per descarregar el vídeo feu clic aquí.
Descàrrega del vídeo

• L’arxiu que haureu de descarregar de “Google Drive” ocupa aproximadament 6 GB. El temps de descàrrega de l’arxiu al vostre ordinador dependrà de la connexió a internet que tingueu contractada.
  • És important que actualitzeu el vostre navegador d’internet a les últimes versions disponibles.
  • Per a qualsevol dubte o problema, envieu un correu a l’adreça manteniment[arroba]centrelectura.org.

NORMATIVA

L’Escola de Dansa (autoritzada pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya l’any 2000) té el deure i l’obligació d’informar i fer complir la normativa que fa referència als drets d’imatge regulats per la Llei 5/1982, de 5 de maig, sobre el dret a l’honor, a la intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge. Aquesta llei deixa molt clar que no es pot fer ús de cap imatge sense l’autorització prèvia de les persones interessades. L’Escola també disposa de les recomanacions rebudes per part del Cos dels Mossos d’Esquadra de Catalunya sobre l’ús i els perills de la navegació per Internet, etc.

L’Escola de Dansa del Centre de Lectura, amb domicili al carrer Major, n°15 de Reus, és l’única propietària dels enregistraments del Festival de fi de curs 2019.
Queda totalment prohibida la distribució, venda o còpia dels arxius, així com la seva difusió o publicació a través de qualsevol mitjà que no hagi estat prèviament autoritzat pel Centre de Lectura.