Oferta formativa i assessorament

Data: 5 de setembre de 2018

Si vau fer la preinscripció a l’estiu, consulteu les dates d’entrevista per confirmar les disciplines.

Matrícula

A partir del 12 de setembre comencen les matrícules a l’Escola de Dansa. Us recomanem que llegiu les Condicions Generals de Matriculació i consulteu els horaris d’assessorament.

Us recordem que teniu avantatges i ofertes especials!

Podeu consultar tota l’oferta formativa que ofereix l’Escola a l’apartat de disciplines. La informació és orientativa i, en qualsevol cas, haureu de venir a l’entrevista amb les professores per determinar grups, preus i horaris.

Documents importants

Més oferta formativa

Aprofitem per facilitar-vos tota l’oferta formativa del Centre de Lectura. A més de Dansa, el Centre té escoles de Teatre, Idiomes, Lletres, Música i Arts plàstiques. Trobareu tota la informació a:

Oferta formativa del Centre de Lectura 2018-2019.

Consulteu totes les notícies