Inscripcions curs 2022-2023

Data: 16 de maig de 2022

El Centre de Lectura de Reus obre, el proper dia 7 de juny, el període d’inscripció a les escoles de Dansa, Teatre i Música, així com als projectes: Petits artistes i Broadway Show. L’entitat ha avançat el període de matrícules als mesos de juny i juliol, en lloc del mes de setembre com era habitual, per adaptar-se al nou calendari escolar que marca l’inici del curs el dia 5 de setembre.

La novetat principal d’aquest nou curs és Broadway Show, un projecte multidisciplinari que combina: cant, música, interpretació i dansa. Broadway Show està dirigit a joves d’entre 14 i 18 anys que volen gaudir de l’escenari quan se sumen totes les arts escèniques.

Els més petits (2 a 5 anys) poden triar entre Música i Dansa, o participar al projecte Petits artistes, una proposta adreçada a famílies que vulguin que els seus fills coneguin dansa i música com una sola activitat integrada. A partir dels 7 anys, a banda de música i dansa, s’ofereix també formació en Teatre.

Totes les escoles ofereixen formació per a adults. Aquest curs, els majors de 35 anys gaudiran de matrícula gratuïta.

Recordeu que us podeu inscriure accedint a www.centrelectura.cat/escoles des del 7 de juny fins al 15 de juliol.