ESTIU DANSA ’21

Data: 9 de juny de 2021

Us proposem una bona forma de començar l’estiu!

Volem fer un treball conjunt des de les diferents disciplines i presentar al final del curset una versió d’estiu de High School Musical.

NIVELLS *

NIVELL 1: 5 a 7 anys (P5, 1r i 2n de primària)

NIVELL 2: 8 a 10 anys (3r i 4t de primària)

NIVELL 3: 10 a 12 anys (5è i 6è de primària)

NIVELL 4: 13+ anys

* Les professores poden decidir de fer algun canvi de nivell segons el grup de la classe.

HORARIS

De l’1 al 16 de juliol.
L’entrada serà a les 9.00 i la sortida a les 14.00 h:

• 09.15 – 11.00: Dansa
  • 11.00 – 11.30: Esmorzar
  • 11.30 – 12.30: Plàstica
  • 12.30 – 13.50: Dansa

PREUS

• 5 dies: 90€
  • 7 dies: 120€
  • 10 dies: 170€
  • 12 dies: 190€

INSCRIPCIONS

• Realitzeu la inscripció a través del següent enllaç: https://forms.gle/KkdShLepcoiCp9p6A
  • Data límit per realitzar la inscripció: 22 de juny de 2021
  • En el moment de fer la inscripció s’haurà de fer efectiu tot l’import del curs

Divendres 16 de juliol
19.00 h
Plaça del Teatre
FESTIVAL D’ESTIU High School Musical
Representació a càrrec dels alumnes del curset d’estiu.
L’aforament i les mesures de seguretat dependran dels protocols establerts pel PROCICAT.

MATERIAL I VESTUARI

• Dansa clàssica: mallot, sabatilles o mitjons.
  • Dansa contemporània: mallot, culot, mitjons (o sense mitjons).
  • Dansa espanyola: mallot, sabates amb taló i faldilla
  • Hip Hop: mallot, samarreta, culot o pantalons curts i bambes.
  • Plàstica: estoig amb llapis, goma, tisores, maquineta, un jersei vell i un drap.

ALTRES

• Tovallola, ampolla d’aigua, esmorzar, barreta energètica o fruits secs.
  • Pentinat: recollit amb monyo, cua, trena i/o cinta.

No cal comprar cap material disponible a l’escola. Parleu amb les professores sobre material disponible i per trobar solucions.

PROFESSORES

DANSA CLÀSSICA
Àngels Rivero: professora de l’Escola de Dansa del Centre de Lectura.

DANSA CONTEMPORÀNIA
Juny Cases: sotsdirectora de l’Escola de Dansa del Centre de Lectura. Titulada en l’Especialitat de Dansa Contemporània per l’Institut del Teatre de Barcelona, ballarina i coreògrafa. Llicenciada en Pedagogia de la Dansa.

FUNKY
Marie-Lou Renon: títol oficial de Dansa Contemporània (França). Formació de Jazz amb James Carles. Formació artística a París amb Corinne Lanselle, i contemporani amb Cobosmika. Ha treballat, a França, amb la companyia S’poart.

DANSA ESPANYOLA
Carmen Fernández: estudis de Dansa Espanyola al Conservatorio de Madrid. Titulació de Mètode de Castanyoles d’Emma Maleras (amb matrícula d’honor). Ballarina i actriu en diferents companyies.

PLÀSTICA
Mar Anguera: llicenciada en Belles Arts per la Universitat de Belles Arts de Barcelona i Graduada en Arts Aplicades per l’Escola d’Art i Disseny de la Diputació de Tarragona. Monitora de plàstica i manualitats a l’Escola Joan Rebull de Reus.

ACTIVITATS PARAL·LELES

Excursions, piscina, esmorzars a l’aire lliure entre d’altres

Consulteu totes les notícies