Tanda per la venda d’entrades pel festival de fi de curs 2019

Enguany l’Escola de Dansa vendrà les entrades del Festival de fi de curs el dia 21 de maig, de 9:00 a 13:00 h i de 17:30 a 20:00 h. Aquest curs engegarem un nou sistema per gestionar la cua de la franja horària de 9:00 a 13:00 h, que consistirà en demanar tanda a través de la pàgina web de l’Escola. La franja horària de tarda (17:30 a 20:00 h) funcionarà sense tanda.

Formulari no disponible

Informació important que recomanem llegir:

• Només podreu demanar tanda una vegada.
  • Si heu demanat tanda i no heu rebut cap correu de confirmació, comproveu la vostra bústia de correu brossa. En cas que no el trobeu, podeu consultar l’estat de la sol·licitud enviant un correu a manteniment[arroba]centrelectura[punt]cat.
  • Si heu demanat tanda i està confirmada, rebreu un correu el dia 20 de maig on us informarem de l’hora prevista en què us atendrem (per exemple: si teniu el número 50 no cal que vingueu a les 9:00 h).
  • Si l’Escola detecta comportaments fraudulents us notificarà de l’anul·lació del sistema de tanda i el dia 21 de maig es procedirà sense tanda.
  • Si es detecten anomalies en el funcionament del sistema, l’Escola us notificarà de l’anul·lació del sistema de tanda i el dia 21 de maig es procedirà com cada any.
  • Us informem també que el sistema enregistra l’activitat generada pel formulari deixant constància del moment en què heu enviat la sol·licitud.
  • Recordeu que si no voleu agafar tanda, podeu comprar les entrades durant la franja horària de tarda.