Comunicat urgent

Data: 2 de novembre de 2020

Benvolgudes famílies,

Ens posem novament en contacte amb vosaltres per informar-vos dels canvis organitzatius derivats de la RESOLUCIÓ SLT/2700/2020, de 29 d’octubre, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya.

En conseqüència, us comuniquem que les escoles del Centre de Lectura romandran actives. Les classes, però, no es podran fer presencialment i passaran a realitzar-se en modalitat telemàtica amb l’objectiu de seguir amb els programes previstos i amb els horaris establerts, segons cada especialitat.

Per altra banda, des del Departament d’Educació (inspecció dels serveis territorials de Tarragona) ens han fet saber que les escoles, avui divendres i demà dissabte podran fer les seves classes presencialment.  A partir de dilluns dia 2 de novembre se seguiran en modalitat telemàtica.

Classes en modalitat telemàtica

Les classes, en modalitat telemàtica, es realitzaran mitjançant l’aplicació Google Meet. Per tal d’agilitzar la comunicació i l’inici de les classes, prioritzarem Whatsapp (o correu electrònic) com a canal de comunicació entre les professores i els alumnes (i famílies).

1) Utilitzarem Whatsapp (o correu electrònic) per:

• El professorat us enviarà un enllaç per tal que us uniu a una reunió programada de Google Meet.
  • Informar de qualsevol incidència o no assistència.

2) Utilitzarem Google Meet per:

• Fer la classe telemàtica.

Podeu utilitzar Google Meet des d’un ordinador o un smartphone (Andoid i iOS).

Aquestes limitacions tindran una vigència de 15 dies.

Agraïm per endavant la vostra col·laboració i comprensió, i us saludem cordialment.

Meritxell Blay

Directora d’activitats acadèmiques del CL