Carta als alumnes

Data: 2 d'agost de 2018

Imatge per la carta 01Benvolguts alumnes,

Aquells que no heu recollit encara els informes els trobareu a la consergeria del Centre de Lectura.  Us agrairíem que els passeu a buscar perquè hi trobareu la vostra avaluació individual.

Us informem que per als alumnes del curs passat que hagin fet la preinscripció a l’estiu teniu els dies 6 i 7 de setembre de 2/4 de 6 de la tarda a les 8 del vespre, per poder confirmar les disciplines que fareu pel pròxim curs 2018/2019.

El dia 6 els alumnes amb el 1r cognom de l’A a la LL.
El dia 7 els alumnes amb el 1r cognom de la  M a la Z.

Imatge per la carta 02

Matriculació i assessorament general: del 12 al 28 de setembre de 2/4 de 6 a les 8 del vespre

INICI DEL CURS: A partir del 17 de setembre s’inicien les classes per a tots/es els alumnes des de 1r de primària en totes les disciplines i especialitats.
(PREUS ESPECIALS).

CLASSES DE PROVA
El 26, 27 i 28 de setembre hi haurà classes de prova per als alumnes de 3 a 5 anys en iniciació a la dansa clàssica, dansa espanyola i dansa jazz

NOVETATS
Classes de jazz, funky, Teatre, cant i claqué. Preparació per proves de Comèdia Musical

Imatge per la carta 03OFERTES ESPECIALS 2018/2019:

• Alumnes  nous  de l’escola:  Cal ser soci del Centre de Lectura (ho pot ser el pare, la mare o l’alumne si és major de 18 anys). Si et dones d’alta de soci per primera vegada podràs gaudir dels drets d’entrada gratuïts (40€) al matricular-te a l’escola i també obtindràs un descompte de 15€ en la matrícula del primer curs.
  • Els mes petits de l’escola: si has nascut el 2015 (3 anys), 2014 (4 anys) o 2013 (5 anys) tindràs un descompte del 50% en la matrícula el primer curs.
  • Porta un amic a l’escola: els alumnes de l’Escola de Dansa que portin un amic que es matriculi a l’Escola de Dansa, tindreu tots dos un descompte de 15€ sobre l’import de la matrícula.
  • Projecte La Pe i el Cordi fan ballar a l’escola: Per alumnes que han participat en aquest projecte escolar, tindràs la matrícula gratuïta el primer curs.
  • Matrícula gratuïta per a totes les mares o pares que realitzin alguna de les disciplines de l’escola: Clàssic, Contemporani, Jazz,  Funky, Espanyol i Manteniment.
  • Matrícula al 50% de descompte: a partir del segon germà que presenti matrícula.
  • Preu especial matricula Forfait: per a alumnes que es matriculin a dos o més escoles del Centre. Oferta sense possibilitat d’acollir-se a altres ofertes especials.
  • Premi a la fidelitat: Descompte sobre la matrícula per antiguitat interrompuda:

Més de  5 anys: -25%
Més de 10 anys: -50%
Més de 20 anys: matrícula gratuïta.
(les ofertes no són acumulables)

Esperem retrobar-vos aquest nou curs!!

Imatge per la carta 04