Ballant a l’Estiu Dansa 2019

Data: 27 de maig de 2019

Aquest estiu l’Escola de Dansa continua la seva activitat oferint-vos un viatge multidisciplinari al món màgic d’Oz.

Volem fer un treball conjunt des de les diferents disciplines i presentar al final del curset l’obra. Us proposem una bona forma de començar l’estiu.

Inscripcions obertes fins al 22 de juny! Places limitades!

Més cursets d’estiu: Funky/Hip Hop i Flamenc

Accés directe a…
Nivells Horaris Preus i dates
Material i vestuari Normes generals Professores

estiu-dansa-2019-completNivells

• NIVELL I – de 5 a 7 anys (P5, 1r i 2n de primària)
  • NIVELL II– de 8 a 10 anys (3r i 4t de primària)
  • NIVELL III – De 10 a 12 anys (5è i 6è de primària)
  • NIVELL  IV – de 13 endavant

Horaris

L’entrada serà a les 9.00 i la sortida a les 14.00

• 9.15 a 10.00 – DANSA
  • 10.00 a 11.00 – DANSA
  • 11.00 A 11.30 – Esmorzar
  • 11.30 a 12.30  – Manualitats
  • 12.30 A 13.15 – DANSA
  • 13.15 a 13.50 – DANSA

Preus i dates

Socis :

• 5 dies – 75 €
  • 8 dies – 105€
  • 13 dies – 165 €

No Socis :

• 5 dies – 80 €
  • 8 dies – 112€
  • 13 dies – 175 €

De l’1 al 17 de Juliol

17 de juliol a les 19.00 h representació a la plaça del teatre dins del programa L’ESTIU A LA FRESCA (IMAC).

Material i vestuari

VESTUARI –pentinat recollit amb monyo, cua, trena i/o cinta

• DANSA CLÀSSICA – Mallot, sabatilles o mitjons
  • DANSA CONTEMPORANIA – Mallot, culot, mitjons o sense mitjons
  • DANSA ESPANYOLA – Mallot, sabates amb taló i faldilla
  • HIP HOP – Mallot, samarreta, culot o pantalons curts i bambes
  • MANUALITATS – Estoig: llapis, goma, estisores, maquineta, un jersei vell i un drap

ALTRES: Una tovallola, una ampolla d’aigua, esmorzar, i algun producte energètic, fruits secs o barretes. No cal comprar cap material extra (consulteu amb l’Escola la disponibilitat).

Normes generals

1. Els professors poden decidir de fer algun canvi de nivell segons el grup de la classe.
  2. Els horaris poden canviar en funció del nombre d’alumnes matriculats
  3. Inscripcions a la secretaria del Centre de dilluns a divendres de 10.00 h a 13.00 h i de 17.00 h  a 20.00 h.
  4. Data límit d’inscripció:  22 de juny de 2019
  5. En el moment de la inscripció es farà efectiu de tot l’import del curs.

Per fer les inscripcions, podeu passar per la secretaria del Centre de Lectura. Formes de pagament:

• Ingrés bancari (Caixabank) ES16 2100 0227 10 0200118461. El justificant s’ha d’entregar a secretaria.
  • Amb targeta de crèdit a secretaria

Professores:

Dansa ClàssicaTeresa Aguadé : Directora de l’Escola de Dansa del Centre de Lectura, titulada en dansa clàssica pel conservatori de Madrid  i llicenciada en pedagogia de la dansa.

Dansa Contemporània – Juny Cases: Sotsdirectora de l’Escola de Dansa del Centre de lectura. Titulada en l’especialitat de dansa contemporani per l’Institut del Teatre de Barcelona, ballarina i coreògrafa. Llicenciada en pedagogia de la dansa.

Funky – Marie Lou Títol oficial de dansa contemporània (França), formació de jazz amb James Carles, formació artística a París amb Corine Lanselle, i  contemporani amb Cobosmika. En hip hop ha treballat a França amb la companyia S’poart.

Dansa Espanyola – Carmen Fernández: Estudis de dansa Espanyola al Conservatori de Madrid. Titulació del Mètode de Castanyoles d’ Emma Maleras amb Matrícula d’Honor. Ballarina i actriu en diferents companyies

Mar Anguera – Llicenciada en Belles Arts per la Universitat de Belles Arts de Barcelona i Graduada en Arts Aplicades per l’Escola d’Art i Disseny de la Diputació de Tarragona. Monitora de plàstica i manualitats a l’Escola Joan Rebull de Reus.