Dia Internacional de la Dansa 2020

Data: 29 d'abril de 2020

Aquest any també volem celebrar el dia internacional de la dansa i ho farem de la següent manera:

• Es passarà un vídeo en nom de l’associació, per les xarxes amb la lectura del manifest llegit pel Ballarí Solista Martí Paixà des de Stuttgart
  • El dia 29 el Martí Paixà farà una classe de clàssic (barra) des de Stuttgart a través de la plataforma zoom per l’alumnat de les escoles associades a les 17:00h. La classe serà amb la pianista Catelinjne Smit en directe des de Stuttgart I després és farà una xerrada amb ell perquè l’alumnat i professorat  hi pugui conversar.
  • Per poder fer la classe cal una inscripció prèvia. Cada alumne/a i o professor/a interessada que hi vulgui participar, haurà d’enviar un correu ainfo@apdansatgn.com Amb el seu nom, edat, escola i si li interessa la classe i la xerrada. Les reserves de plaça seran per ordre d’inscripció.
  • Les edats per a fer la classe a partir de 6è de primària, els més petits  es podeu connectar per a veure  la classe, per això necessitem tenir una previsió dels interessats i poder ampliar i o reduir les edats.
  • Durada de la classe 1h 15’ aproximadament (comptant la interrupció).
  • Per la xerrada es farà una altra convocatòria més tard (seguida de la classe).
  • Una vegada inscrits US FAREM arribar l’enllaç per accedir a la classe amb les pautes a seguir.

Dia Internacional de la Dansa 2020

THE STUTTGART BALLET

SOLISTA

Martí Fernández

Martí Fernández Paixà Nascut el 23 de gener de 1995 a Reus, Catalunya. Va iniciar els seus estudis de dansa a l’Escola de Dansa de Montbrió del Camp, abans d’ingressar a John Cranko Schule de Stuttgart. En el seu últim any d’escola ja balla con a un membre més del cos de ballet amb la companyia d’Stuttgart Ballet. El 2014 obté el títol de dansa clàssica i és gradua com a ballarí professional i signa el seu primer contacte amb la companyia. El 2016 va ser ascendit a Demi Solista i el 2017 com a Solista.El repertori del Martí Paixà inclou papers com:

El repertori del Martí Paixà inclou papers com:

Leading Roles and Solo Roles with the Stuttgart Ballet

A Streetcar named Desire (John Neumeier): Allan Gray,

Allan’s friend, paperboy, Doctor. Arcadia (Douglas Lee) Boléro (Maurice Béjart): The rhythm.  Brouillards (John Cranko): La puerta del vino, Des pas sur la neige, Voiles

Concerto for Flute and Harp (John Cranko). Dances at a Gathering (Jerome Robbins): Roles in Blue and in Purple

Death in Venice (Staging, Choreography: Demis Volpi): Apollon. Don Quijote (Maximiliano Guerra): Gypsy Prince, Gypsy King. Forgotten Land (Jiri Kylián): Couple in white

Initials R.B.M.E. (John Cranko): R., Solo roles in B. and E.

Jeu de Cartes (John Cranko): Hearts suite. Kammerballett (Hans van Manen). Kraba (Demis Volpi): Krabat, Tonda. L’Estro Armonico (John Cranko).

La fille mal gardée (Frederick Ashton): Colas. Lamento (Andreas Heise). Le Chant du Rossignol (Marco Goecke). Mayerling (Kenneth MacMillan): Hungarian officer.

Miniatures (Douglas Lee): Pas de deux. One of a Kind (Jiří Kylián). Onegin (John Cranko): Lenski. Pas de deux from: Romeo and Juliet (John Cranko). Pas de trois from: Suite (Uwe Scholz). Pineapple Poll (John Cranko): Captain Belaye. Poème de l’Extase (John Cranko): Vision. Romeo and Juliet (John Cranko): Mercutio, Paris, Benvolio. Sanctus-Pas de deux from: Rquiem (Kenneth MacMillan). Seventh Symphony (Uwe Scholz). Ssss… (Edward Clug). Swan Lake (John Cranko): Companion of the Prince, Cavalier of the Princess of Spain. Symphony in C (George Balanchine): solo role 1st movement. The Lady and the Fool (John Cranko): Prince from Arroganza. The Lady of the Camellias (John Neumeier): Armand Duval. The Sleeping Beauty (Marcia Haydée after Petipa): Prince Desiré, Prince of the South, Ali Baba, Cavalier. The Song of the Earth (Kenneth MacMillan): Solo role. The Taming of the Shrew (John Cranko): Lucentio, Pas de six.

Consulteu totes les notícies