Nit de Dansa

Data: 18 de febrer de 2016

Imatge de la Nit de DansaL’Associació de Professors de Dansa de les Comarques de Tarragona i la Discoteca Flash Back de Salou, organitzen:

Divendres 19 de febrer: «NIT DE DANSA», on participen alumnes del Taller de Jazz de l’Escola.

Aquestes són les normes de les gales a la Discoteca Flash Back:

• La discoteca obrirà les portes a partir de les 23:00 hores.
  • El preu de l’entrada, sense consumició, és de 3 €.
  • S’aconsella no portar públic menor de 12 anys.(No han de pagar res)
  • Els menors de 16 anys, en el moment d’acabar la mostra, han de desallotjar la discoteca.
  • La direcció de la sala farà un obsequi a tots els participants.
  • La direcció de la sala i l’Associació no es fan responsables dels objectes de valor que es deixin als vestidors. Per tant, es recomana no dur-ne.
  • Les escoles hauran de fer un passi perquè els ballarins puguin accedir a les instal·lacions. S’han de imprimir el carnet de l’associacio www.apdansatgn.com

logo-APDCT

Enllaç a la Web de l’Associació de Professors de Dansa de les Comarques de Tarragona