Curset de Nadal

Dansa Contemporània impartit per ANNA BORRÀS

Imatge article sobre els intensius de l'Escola de DansaAquest curs 2015-2016, l’Escola de Dansa ha programat un Curset de Nadal de Dansa Contemporània impartit per Anna Borràs. Aquest curset es realitzarà els dies 28, 29 i 30 de desembre i està dividit en dues parts:

• Dansa Contemporània Nivell II (equivalent a 2n AP, 3r AP i Taller) 12/13 anys i endavant. Aquest curset està obert a tothom. L’horari és de 10:15 a 12:00 h. Els preus són: 27€ socis / 36€ no socis.
  • Taller de dansa contemporània. Reservat als alumnes de la Jove Companyia de l’Escola de Dansa. L’horari és de 12:00 a 13:45 h.

La data límit per inscriure-us és el dimarts 22 de desembre. Podeu inscriure-us a la secretaria del Centre del Lectura o a l’Escola de Dansa.

Butlleta d’inscripció al curset de nadal 2015

img-CursetNadal01Nascuda a Reus, estudià a l’Escola de Dansa del Centre de Lectura on després accedí a la Companyia Jove de la mateixa. Graduada en dansa contemporània per l’ Institut del Teatre de Barcelona al 2010, l’Anna ha treballat amb diferents coreògrafs i companyies com Shlomi Bitton, Alexander Ekman, Akram Khan (UK), Jo Strømgren, Gustavo Ramírez, Bebeto Cidra, Rafael Bonachela, Ohad Naharin, Sidi Larbi Cherkaoui, IT Dansa, Verve12 (UK), Retina Dance Company (UK), Jasmin Vardimon (UK), Jorge Crecis, MotionHouse (UK), Skanes Dansteater (Suècia) entre d’altres.

Ha participat en varies competicions,destacant el 1r premi contemporani al V Roseta Mauri, finalista al X Certamen de Danza Burgos-Nueva York, al 18th Internatonal Solo-Tanz Festival d’Stuttgart.. Actualment forma part de la nova producció de la Nicolas Ricchini Company a Barcelona, creant també les seves pròpies produccions arreu del món col·laborant amb diferents artistes internacionals.

www.annaborras.com | info@annaborras.com

img-AnnaBorras01 img-AnnaBorras02

Fotografies cedides per: Carles Busquets (Fotografia Niepce, Reus). I són de la producció: “CAIRO”, coreografiat per Jorge Crecis (SQx Danza) i Anna Borràs (Anna Borràs Company)