Qui som?

Equip de professores de l'Escola de Dansa del Centre de Lectura

Equip de professores de l’Escola de Dansa

L’Escola de dansa del Centre de Lectura de Reus, és una Escola autoritzada pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya (3 de febrer del 2000).

Això ens acredita com un centre en el qual les classes que s’imparteixen són regulades i el professorat titulat, oferint als nostres alumnes una garantia d’ensenyament de qualitat.

La nostra escola aposta per la qualitat de l’ensenyament, a través dels plans d’estudis de dansa clàssica, dansa espanyola i contemporània, pla d’estudis modern (Jazz, funky i contemporani) i estudis elementals. Apostem pels estudis en dansa per preparar ballarins Professionals. Preparem alumnes pel nivell elemental de dansa en diferents matèries, també per proves a l’Institut del Teatre de Barcelona.

Però també oferint la vessant lúdica, i les possibilitats de combinar horaris i especialitats. Ballar pel simple plaer de ballar.

Pensem que cada alumne és diferent, que requereix d’una atenció personal i un tracte familiar. Ens agrada que els nostres alumnes combinin la seva formació de dansa amb l’experiència dalt d’un escenari i per això des de petits preparem representacions. En un total de 50 actuacions en diferents actes a Reus i fora de la nostra ciutat cada any. En totes les disciplines i grups (actuació a la Fira de Reus, Fira d’Entitats, Flashmobs, Intercanvis, festa de la primavera, Dia Internacional de la Dansa, Gales i Mostres de Dansa… entre d’altres). I un total de 9 representacions a l’escenari del Teatre Bartrina durant el curs, per tots els alumnes (Trencanous, Projecte La Pe i el Cordi fan ballar a l’escola, Fama, el petit musical, Pere i el Llop i el Festival de fi de curs).

L’Escola disposa de 4 aules de Dansa de més de 80 m2, sala de música, 1 sala de projeccions, espais de viodeteca i fonoteca i biblioteca per poder fer deures.