Properes activitats de l’Escola de Dansa

Data: 20 d'abril de 2016

BALLEM LES PARAULES

Fotografia d'una ballarina. Artística.Dissabte 23 d’abril de 2016, 12:00 h.
Plaça del Mercadal

El proper 23 d’abril , l’Escola de Dansa del Centre de Lectura juntament amb la Coordinadora de Dansa de Reus, ballarem les paraules a la plaça Mercadal, amb lectura de poemes reusencs, a càrrec de Jordi Salvadó. Organitza Coordinadora de Dansa de Reus.

DIA INTERNACIONAL DE LA DANSA

Divendres 29 d’abril de 2016, 18:00 h.
Plaça del Mercadal

Imatge del Dia Internacional de la Dansa

L’Escola de Dansa del Centre de Lectura juntament amb la coordinadora de Dansa de Reus, organitzen l’acte revindicatiu de la Dansa a Reus. Conjuntament amb els Batukats del Bolet. Organitza Coordinadora de Dansa de Reus.

PRESENTACIÓ DE BLOCK

Divendres 29 d’agost de 2016, 20:00 h.

Presentació de la coreogràfia d’Anna Borràs i del video-dansa BLOCK.
És la primera gran producció sota la firma d’Anna Borràs Company, companyia de dansa contemporània fundada per ella mateixa al 2014 on actualment té residencia a Reus.

Imatge de l'Escola al carrer

Sinopsis:
Block és una massa compacta. Aquesta, està unida buscant un únic objectiu: la supervivència i la destrucció de tot obstacle. Aquest grup format per setze ballarins que s’ajuden els uns amb els altres a mantenir aquest bloc en peu, fent de pilar base una estructura mare i evident en tot moment de la peça, motiu que dona la imatge i l’essència de força i unitat. Si un cau, la resta ajudarà a que torni a posar-se en peu, igual que si el grup trontolla hi haurà sempre un pilar que des del seu peu durà al bloc a reactivar-se i a continuar lluitant per a formar aquest logo encapçalat per aquesta resistència que els manté forts i estables.

Direcció artística i coreògrafica: Anna Borràs
Directora d’assajos: Juny Cases
Assistent de directora d’assajos: Héctor Tarro
Assistent de direcció: Teresa Aguadé
Fotografia: Marta Bonet i Carles Pitarch
Música: Varis artistes. Muntatge i edició per Anna Borràs i Carles Busquets
Ballarins: membres de la Jove companyia de dansa del Centre de Lectura de Reus: Helena Busquets, Anna Carazo, Miquel Daroca, Estel Garriga, Meritxell Gil, Maria López, Sara Marin, Marta Piñol, Judit Recasens, Marina Sánchez, Marta Sans, Blanca Sendra, Héctor Tarro, Paola Torrijos, Ona Ventura i Guillem Vallvé.

Duració: 7 minuts

Agraïments/suport: Escola de Dansa del Centre de Lectura de Reus, Ajuntament de Reus, Família Rega-Barberà i Anna Borràs Company

Block forma part de l’actual repertori de la Jove Companyia del Centre de Lectura de Reus

FESTA DE LA PRIMAVERA

Dissabte 30 d’abril de 2016, 12:00 h.
Carrers de Reus

Pels carrers de Reus: cercavila de dansa i batucada , a càrrec de l’Escola de Dansa del Centre de Lectura de Reus i de les Escoles de dansa que formem la Coordinadora de Dansa de Reus. Conjuntament amb els Batukats del Bolet. Organitza Coordinadora de Dansa de Reus.

img_BalletUrba_0022

img_BalletUrba_0021

XXXI GALA DE DANSA

Dissabte 30 d’abril de 2016, 21:00 h.
Teatre Fortuny

L’Associació de Professors de Dansa de les Comarques de Tarragona celebra el Dia Internacional de la Dansa (29 d’abril). Es llegirà el manifest que anualment es publica per commemorar aquest dia. Les peces coreogràfiques que es veuran a l’escenari del Teatre Fortuny, són dels diferents coreògrafs de les nostres comarques.

Una associació amb més 35 anys d’història que avalen el seu compromís amb la dansa, tant a nivell educatiu com artístic.
Una gala amb convidats especials, ballarins professionals, i altres sorpreses.

Preu: 10 euros numerat

Consulteu totes les notícies