Preinscripció al curs 2017-2018

Data: 14 de maig de 2017

Comencen les dates per realitzar la preinscripció a l’Escola de Dansa del Centre de Lectura. Recordeu que haureu d’entregar la butlleta de preinscripció abans del 16 de juny a la secretaria del Centre (oberta de 10 a 13 h i de 17 a 20 h, de dilluns a divendres).

Aprofitem també per informar-vos de les ofertes especials pel proper curs:

• Alumnes nous de l’escola: cal ser soci del Centre de Lectura (ho pot ser el pare, la mare i l’alumne si és major de 18 anys). Si et dones d’alta de soci per primera vegada podràs gaudir dels drets d’entrada gratuïts (40€) al matricular-te a l’escola i també obtindràs un descompte de 15€ en la matrícula del primer curs.
  • Els més petits de l’escola: si has nascut el 2012 (5 anys), 2013 (4 anys) i 2014 (3 anys) tindràs un descompte del 50% en la matrícula el primer curs.
  • Vine a ballar amb un amic: els alumnes de l’Escola de Dansa que portin un amic que es matriculi a l’Escola de Dansa, tindreu tots dos un descompte de 15€ sobre l’import de la matrícula.
  • Projecte la Pe i el Cordi fan ballar l’escola: per alumnes que han participat en aquest projecte escolar, tindràs la matrícula gratuïta el primer curs.
  • Matrícula gratuïta per a totes les mares o pares que realitzin alguna de les disciplines de l’escola: Clàssic, Contemporani, Jazz, Funky, Espanyol, Zumba i Ballet fit.
  • Matrícula al 50% de descompte: a partir del segon germà que presenti matrícula.
  • Preu especial matrícula Forfait: per a alumnes que es matriculin a dos o més escoles de Centre. Oferta sense possibilitat d’acollir-se a altres ofertes especials.
  • Premi a la fidelitat: descompte sobre la matrícula per antiguitat ininterrompuda:
    • Més de 5 anys: -25%
    • Més de 10 anys: -50%
    • Més de 20 anys: matrícula gratuïta

Les ofertes no són acumulables.

Cartell de preinscripció al curs 2017 2018 de l'Escola de Dansa.