Nou curs 2015/2016

Data: 12 de setembre de 2015

MATRÍCULA GRATUÏTA
Per totes les mares o pares que realitzin alguna de les disciplines de l’escola: clàssic, contemporani, Jazz, Funky, contemporani, espanyol, Pilates i manteniment.

CAMPANYA SOCI NOU:
Si és matricula a l’escola de dansa tindrà els drets d’entrada gratuïts

PREMI A LA FIDELITAT
Matrícula gratuïta per a tots els alumnes amb una antiguitat ininterrompuda de més de 20 anys com alumnes de la nostra escola.

ELS MES PETITS DE L’ESCOLA
Si has nascuts el 2012(3 anys), 2011(4 anys) i 2010 (5 anys) tindràs un descompte del 50% en la matricula el primer curs.

VINE A BALLAR AMB UN AMIC/GA:
Campanya els alumnes de l’Escola de Dansa que presentin un amic i que aquest s’apunti a l’Escola de Dansa, el primer rebrà un descompte del 30 € sobre l’import de la matrícula i el nou alumne rebrà un descompte de 30 € sobre l’import de la matrícula

PROJECTE LA PE I EL CORDI FAN BALLAR A L’ESCOLA
Si has participat en algun dels projectes iniciats per l’escola de Dansa i les escoles inscrites a les fitxa ARE tindràs un descompte del 100% d’abonament en la matricula el primer curs

Imatge de l'article sobre la nova oferta formativa.

L’Escola de Dansa a Reus

TALLER MASTERCLASS
Després de la bona rebuda per part dels alumnes i pares hem tornat a programar els seminaris específics Amb la voluntat de millorar el nivell tècnic i perfeccionament de l’escola, en les especialitats: clàssic, contemporani, espanyol, jazz i funky, a partir dels alumnes de 1r d’ESO. El cost de cada seminari serà de 9 €, aquest import es pagarà fraccionat entre els 9 mesos del curs, a raó d’1€ mensual., (aquests seminaris tenen caràcter obligatori). En cas (aconsellable) de voler fer un segon seminari es pagarà a banda i l’import serà de 12€.

Entrevista amb els professors per obtenir informació i assessorament
Del 14 al 28 de setembre 2/4 de 6 de la tarda a les 8 del vespre.

DATES DE MATRÍCULA
Antics alumnes que no han fet la preinscripció al mes de maig
el 10 de setembre de 2/4 de 6 de la tarda a les 8 del vespre.

Alumnes preinscrits a confirmar disciplines
del 14 al 28 de setembre de 2/4 de 6 a les 8 del vespre.

Matriculació i assessorament general
del 14 al 28 de setembre de 2/4 de 6 a les 8 del vespre

INICI DEL CURS
A partir del 16 de setembre s’inicien les classes per a tots/es els alumnes des de 1r de primària en totes les disciplines i especialitats.(PREUS ESPECIALS).

CLASSE DE PROVA
El 29 i 30 de setembre hi haurà classes de prova per als alumnes de 3 a 5 anys en dansa clàssica, dansa espanyola i dansa jazz.