2a Cercavila ESPORTS & ARTS

Data: 20 de setembre de 2017

Fotografia del CercavilaEl proper divendres 22 a les 18:30h us convidem a participar a la 2ª Cercavila ESPORTS & ARTS, per inaugurar els cursos de les seccions i escoles del Centre de Lectura i el Reus Deportiu.

Tots els alumnes, sense límit d’edat, esteu convocats a les 18h a les pistes exteriors del Club per iniciar la passejada, que barrejarà esportistes i artistes, i que anirà baixant pels carrers Gaudi, Pl. Llibertat, General Moragues, Llovera, Pl. Prim i Monterols. Finalitzarà a la Plaça Mercadal, on tindrà lloc la lectura d’un text de celebració del conveni entre Reus Deportiu i Centre de Lectura, a càrrec d’una família sòcia de les dues entitats.

L’acte acabarà amb dues classes dirigides, una de dansa jazz-funky i una altra de body combat, obertes a tothom que estigui present al Mercadal.
Podeu veure un vídeo de la cercavila de l’any passat en aquest enllaç:

Agraïríem que vinguéssiu vestits amb el xandall de l’Escola de Dansa o pantalons negres i una samarreta blanca i cabells recollits amb monyo. I els acompanyants amb pantalons negres i la part de dalt blanca, per lluir més encara.

El conveni entre les dues entitats permet als socis del Centre de Lectura uns avantatges al Reus Deportiu:

• Accés un dia a les instal·lacions esportives del club un cop al mes.
  • Matrícula gratuïta.
  • 2×1 en les entrades al Palau d’Esports del Reus Deportiu en els partits d’hoquei patins

Les dues entitats reusenques refermem així el nostre compromís per fer xarxa entre elles, ampliant els avantatges pels socis, on cultura i esport van agafades de la mà. MOLTES GRÀCIES PER FER-HO POSSIBLE!