29 d’abril: Dia Internacional de la Dansa

Data: 19 d'abril de 2017

29 d’abril: actes del Dia Internacional de la Dansa

Organitza la Coordinadora de Dansa de Reus dins dels actes de Reus Capital de la Cultura.

A les 16:00h a la Plaça del Mercadal per anar tots junts ballant fins la Plaça de la Llibertat on continuarem amb els actes programats per l’Associació de Professors de Dansa de la Província de Tarragona i ballant fent diversos tallers (clàssic, contemporani, jazz, espanyol, body fusió, funky…) amb diferents professors: Lourdes Rojas, Neus Expósito, Adriana Robles, Laura Mestres, Anna Llombart, Samu Fayed per acabar amb una flashmob col·lectiva i la lectura del manifest.

El vestuari a portar és:

• Malles negres o pantalons foscos
  • Sabata esportiva
  • Samarreta blanca.

La participació en aquest acte és obligatòria per a tots els alumnes de l’Escola de Dansa.

32a Gala de Dansa al Teatre Fortuny a les 21’00h amb la participació de la Jove Companyia del Centre de Lectura i organitzada per l’Associació de Professors de Dansa de les Comarques de Tarragona.

Podeu descarregar la circular del Dia Internacional de la Dansa (PDF). És molt important portar la documentació omplerta abans del dijous 27 d’abril a les professores de l’escola.