28a Edició dels Premis Ateneus

Data: 27 de novembre de 2017

Premi de la votació popular 2017: CREATIVITAT ARTÍSTICA

COMPARTIU I VOTEU!

L’Escola de Dansa del Centre de Lectura porta –des de fa 5 anys– el projecte «La Pe i el Cordi fan ballar a l’Escola». Més de 800 alumnes de les escoles Joan Rebull, Pi del Burgar, Celià i Artiga,  Prat de la Riba, Pompeu i Fabra, Teresa i Miquel i el Col·legi Sant Josep fan possible el projecte.

Enllaç al projecte (PDF).

Imatge de la portada del conte La Pe i el Cordi

Des de la Federació d’Ateneus de Catalunya han convocat la 28a Edició dels Premis Ateneus. Pot optar a aquest premi qualsevol activitat artística programada en una entitat federada que destaqui per la seva qualitat, originalitat i repercussió, així com la trajectòria del grup que l’executa. A continuació us deixem l’enllaç on trobareu diferents projectes, entre els quals, el de l’Escola de Dansa del Centre. Compartiu i voteu!